Stav objednávky

Stav objednávky můžete sledovat zde.

Víte, že...

kromě UltraEditu můžete objednat i další produkty?

TaskMatch™...

Produkty UltraEdit, UE Mobile a UEStudio nyní s technologií
TaskMatch™

Dotazy

Zde naleznete odpovědi na nejčastěji pokládané dotazy.

Jak objednat novou licenci...

Novou licenci pro koncové uživatele je možno objednat v našem eShopu. Před objednáním si přečtěte informace v sekci prodej a postupujte podle pokynů. Po provedení objednávky systém vystaví zálohovou fakturu, jejíž číslo je shodné s číslem objednávky, a zároveň ji odešle na zadanou e-mailovou adresu. Po zaplacení bude registrace vyřízena a bude vystaven daňový doklad. Stav objednávky můžete sledovat zde.

Jak nastavit registrační údaje...

Údaje, pod kterými bude objednaná licence registrována, jsou standardně získány ze zadaných fakturačníchační údajů. Pokud potřebujete licenci k produktu zaregistrovat na jinou osobu (jste pouze plátce), pak postupujte podle pokynů pro změnu registračních údajů.

Jak objednat upgrade...

Pro objednání upgrade postupujte následujícím způsobem. Pomocí e-mailu objednejte upgrade příslušného počtu licencí, do zprávy uveďte aktivační údaje (autorizační kódy) k poslední zakoupené verzi produktu, aby bylo možno nárok na upgrade ověřit. V případě, že máte nárok na bezplatný upgrade, obdržíte kódy k nové verzi do 24 hodin po ověření nároku. Pokud máte nárok na placený upgrade, dojde po ověření nároku k vystavení zálohové faktury na upgrade. Další postup je shodný jako při nákupu nové licence.

Jak aktivovat produkt...

Informace o způsobu zadání aktivačního klíče naleznete zde. Nové verze produktů nyní používají internetovou aktivaci. Jak postupovat při jejich aktivaci naleznete zde.

Další dotazy...

Další dotazy můžete zasílat pomocí kontaktního formuláře.
 
 
 
 
 
 
Poznámka: Tato sekce stránek je ve vývoji.