Stav objednávky

Stav objednávky můžete sledovat zde.

Víte, že...

kromě UltraEditu můžete objednat i další produkty?

TaskMatch™...

Produkty UltraEdit, UE Mobile a UEStudio nyní s technologií
TaskMatch™

Dotazy

Zde naleznete odpovědi na nejčastěji pokládané dotazy.

Jak objednat novou licenci...

Novou licenci pro koncové uživatele je možno objednat v našem eShopu. Před objednáním si přečtěte informace v sekci prodej a postupujte podle pokynů. Po provedení objednávky systém vystaví zálohovou fakturu, jejíž číslo je shodné s číslem objednávky, a zároveň ji odešle na zadanou e-mailovou adresu. Po zaplacení bude registrace vyřízena a bude vystaven daňový doklad. Stav objednávky můžete sledovat zde.

Jak nastavit registrační údaje...

Údaje, pod kterými bude objednaná licence registrována, jsou standardně získány ze zadaných fakturačníchační údajů. Pokud potřebujete licenci k produktu zaregistrovat na jinou osobu (jste pouze plátce), pak postupujte podle pokynů pro změnu registračních údajů.

Jak objednat upgrade...

Pro objednání upgrade postupujte následujícím způsobem. Pomocí e-mailu objednejte upgrade příslušného počtu licencí, do zprávy uveďte aktivační údaje (autorizační kódy) k poslední zakoupené verzi produktu, aby bylo možno nárok na upgrade ověřit. V případě, že máte nárok na bezplatný upgrade, obdržíte kódy k nové verzi do 24 hodin po ověření nároku. Pokud máte nárok na placený upgrade, dojde po ověření nároku k vystavení zálohové faktury na upgrade. Další postup je shodný jako při nákupu nové licence.

Jak aktivovat produkt...

Informace o způsobu zadání aktivačního klíče naleznete zde. Nové verze produktů nyní používají internetovou aktivaci. Jak postupovat při jejich aktivaci naleznete zde.

Co je Maintenance program...

Maintenance program je varianta dlouhodobého udržení licence k aktuální verzi produktů, podrobnosti s příkladem naleznete zde.

Další dotazy...

Další dotazy můžete zasílat pomocí kontaktního formuláře.
 
 
 
 
 
 
Poznámka: Tato sekce stránek je ve vývoji.